Slabire usoara peste 40 de ani

Please wait while your request is being verified...

De Georgiana Dorobanțu Vorbesc prea mult despre plantele din grădina mea, iubesc oamenii care iubesc animalele și scriu cu drag despre tot ce este nou în frumusețe și modă Rata metabolismului scade odată cu înaintarea în vârstă, astfel că după vârsta de 40 de ani nu mai este la fel de ușor să slăbești ca înainte Probabil ai auzit că metabolismul scade odată cu trecerea anilor.

Dar ce înseamnă, de fapt, acest lucru? Specialiștii susțin că un metabolism mai lent, care se instalează de obicei după vârsta de 40 de ani, înseamnă că arzi cu până la de calorii mai puțin pe zi, comparativ cu câte ardeai la vârsta de 20 de ani.

De asemenea, scăderea nivelului de estrogen în perioada de premenopauză și menopauză, care debutează la vârsta de 40 de ani, poate cauza rezistență la insulină. Acest lucru face ca organismul să nu mai controleze la fel de bine cantitatea de zahăr din sânge, iar efectul este creșterea apetitului și în special a poftei pentru gustări bogate în carbohidrați sau zahăr.

  1. In schimb, concentrati-va pe raportul vostru combustibil-energie Cei mai multi dintre voi ati luat cateva kilograme o data cu varsta.
  2. Cum să slăbești dacă ai peste 40 de ani 5 minute Ai grijă ce mănânci și include mai multe fructe și legume în dieta ta, evitând în același timp alimentele grase și prăjite și zahărul procesat.
  3. Problemele de sănătate asociate cu epidemia asta ajung cam pe la de miliarde de dolari, anual.

Toți acești factori cumulați sunt responsabili pentru dificultatea de a slăbi după această vârstă. Dar nu este imposibil să slăbești. Trebuie doar să schimbi regulile pe care le urmai cu 10 sau 20 de ani în urmă. Iată câteva dintre regulile care te ajută să slăbești după vârsta de 40 de ani: Trebuie să mănânci mai puțin Necesitățile calorice ale fiecărei persoane sunt diferite dar, în general, o femeie care consumă aproximativ de calorii pe zi ar trebuie să reducă de calorii pentru a slăbi, potrivit specialiștilor.

Uitati de dieta. In schimb, concentrati-va pe raportul vostru combustibil-energie

Iar ținta ar trebui să fie aceea de a slăbi în jur de de grame - 1 kilogram pe săptămână. Dietele care promit să slăbești câteva kilograme într-o săptămână sunt nerealiste. Scopul este să obții un stil de viață care te ajută să slăbești și să te menții pe termen lung.

slabire usoara peste 40 de ani

De asemenea, este important să respecți mesele. Dacă sari peste o masă, organismul primește mesajul că trebuie să depoziteze calorii sub formă de grăsime, în loc să le ardă, pentru a face față unei alte perioade în care nu vei mânca.

Ai trecut de 40 de ani? Iată dieta care te menţine!

Alege cu grijă nutrienții Menținerea carbohidraților la un nivel redus, în special a celor rafinați, te ajută să faci față rezistenței la insulină care se instalează odată cu vârsta. Și adăugarea unei cantități mai mari de proteine în dietă te va ajuta să slăbești și să te menții. Vei face față mai bine pierderii masei musculare ce survine cu trecerea anilor și ajută la menținerea unui ritm alert al metabolismului, pentru că organismul consumă mai multe calorii atunci când digeră proteine.

În mod ideal, fiecare masă ar trebuie să includă: - Legume sau fructe: Umple jumătate de farfurie cu ele.

Am vorbit cu oameni care au slăbit zeci de kile ca să aflu cum e să faci asta

Sunt bogate în fibre și apă, ocupând mai mult loc în stomac, fără să adauge prea multe calorii. Surse bune de proteine sunt iaurtul, ouăle, carnea de pui și pește.

slabire usoara peste 40 de ani

Cerealele integrale, fasolea, fructele proaspete și legumele cu amidon, precum cartofii dulci, sunt alegeri bune.

Ar trebui să limitezi cantitatea de grăsimi la grame la fiecare masă.

slabire usoara peste 40 de ani

Iar acest lucru înseamnă o linguriță și jumătate cu ulei de măsline, un sfert de avocado sau două linguri cu nuci sau semințe. Mănâncă mai puține calorii, mai des Creșterea rezistenței la insulină îți poate da senzația de foame accentuată.

slabire usoara peste 40 de ani

Împărțirea alimentelor în trei mese moderate și una sau două gustări mici îți va menține constant nivelul zahărului din sânge și va combate dorința de a lua gustări nesănătoase.

Umplerea farfuriei cu alimente care conțin mai puține calorii și au un volum mai mare, așa cum sunt legumele, te va ajuta, de asemenea, să te simți sătulă pentru mai mult timp. Fii pretențioasă când vine vorba de gustări Probabil ai descoperit pe pielea ta că slabire usoara peste 40 de ani mai poți mânca burgeri și catofi prăjiți ca la 20 de ani, fără să te îngrași.

slabire usoara peste 40 de ani

Dar te poți bucura în continuare de mâncarurile tale favorite, atunci când îți este poftă. Va trebui, însă, să te gândești bine de ce anume îți este poftă cu adevărat. De exemplu, de ce să mănânci chipsuri doar pentru că îți sunt la îndemână, când, de fapt, îți este poftă de cartofi prăjiți?

Sfaturi pentru a slăbi dacă ai peste 40 de ani

Alege gustarea care te satisface și diete online în cantități slabire usoara peste 40 de ani, în mod conștient, bucurându-te de fiecare înghițitură.

Iar acest lucru înseamnă că nu trebuie să mănânci în fața televizorului sau în timp ce lucrezi la computer. Și frecvența cu care te bucuri de plăcerile tale vinovate contează.

Nu ar trebui să consumi mai mult de de calorii zilnic sub forma gustărilor preferate sau ai putea să le consumi de maximum trei ori pe săptămână.

De asemenea, trebuie să-ți amintești că alcoolul intră în categoria tratațiilor nesănătoase, iar cantitatea optimă ar fi de două până la patru pahare de vin pe săptămână, un pahar însemnând de ml. Atunci când alegi să bei vin la masă, trebuie să renunți la acea bucățică de ciocolată pe care o păstrai pentru desert.

slabire usoara peste 40 de ani

Exercițiile sunt foarte importante Este dificil să slăbești numai prin dietă, în special după vârsta de 40 de ani. Prin urmare, exercițiile fizice care ard calorii și masa musculară care se formează în urma lor și care la rândul său arde calorii te vor ajuta să slăbești mai ușor și să te menții în formă. Cele 30 de minute de exerciții recomandate zilnic și aproximativ Mai poți adăuga patru antrenamente de rezistență pe săptămână, care îți vor menține masa musculară și vor arde și mai multe calorii.

Citițiși