Dieta de slabit 16 ore. Cum să slăbești rapid?

Dieta 8 ore

Care sunt argumentele contra fasting intermitent? Fasting intermitent: ce este?

REGIM 16/8

Fasting intermitent este un tip de dietă cu restricție intermitentă de calorii. Cu alte cuvinte, este un termen modern care descrie perioadele de post practicate în diverse variante. Dieta postului intermitent nu se bazează pe alegerea sau excluderea unui anumit tip de alimente.

Cura de slabire sa nu mananci 16 ore. Cura de slabire cu 16 ore pauza, dieta part-time

Nu este o listă cu alimente permise sau interzise. În schimb, se bazează pe alegerea intervalului de timp în care ne hrănim. Tot ceea ce mănânci în 24 de ore trebuie să concentrezi într-un interval de timp, de obicei același. De exemplu, dacă alegi să mănânci într-un interval de 8 ore, de la Sau dacă alegi să mănânci dimineața și la prânz, până la micul dejun următor poți practica fasting timp de 16 ore. Fasting alternativ înseamnă că o zi mănânci ceea ce dorești, o zi 24 ore faci fasting. Este o variantă mai greu de practicat.

Timp estimat de citire: 4 minute, 16 secunde Dieta de 8 ore a devenit atat de populara intr-un timp foarte scurt pentru ca este simpla, eficienta si iti permite sa te bucuri de alimentele tale preferate — ce-i drept, intr-o masura mica. Dar este mult mai savuroasa decat o dieta extrem de stricta, care te lasa cu multe kilograme in plus din cauza efectului yo-yo, dar si cu o senzatie de frustrare. Miraculoasa sau nu, dieta te va ajuta sa scapi de 10 kilograme in doar 6 saptamani! Programeaza-ti mesele intr-un interval de 8 ore pe zi Cea mai importanta regula a dietei, asa cum sugereaza si denumirea, este ca trebuie sa iti programezi toate mesele intr-un interval de opt ore pe zi.

Deși sunt puține studii pe acest tip de dietă, rezultatele obținute sunt încurajatoare atât în ceea ce privește scăderea în greutate. Nu sunt de neglijat nici beneficiile metabolice: scăderea LDL-colesterol, scăderea trigliceridelor, controlul glicemiei, diminuarea rezistenței la insulină. Ce este fasting modificat?

scadere in greutate nou nascut

Fasting modificat este varianta cel mai ușor de aplicat. Este varianta care seamănă cel mai mult cu postul practicat din motive dieta de slabit 16 ore, în care miercuri și vineri ai niște restricții.

Doar că la fasting restricțiile sunt la dieta de slabit 16 ore de calorii și nu la tipul de alimente. Cea mai cunoscută dietă de fasting modificat este dieta în care 2 zile pe săptămână practicăm fastingul, iar celelalte 5 ne hrănim normal.

Ce este postul intermitent?

Care sunt argumentele pro fasting intermitent? Chiar și dieta mediteraneană trebuie studiată ca principii de bază dacă nu aparții zonei mediteraneene. Ce evităm? În cazul postului intermitent este suficient să ne stabilim zilele sau orele de post, fără să ne preocupăm de tipurile de alimente.

Evident că varianta ideală este ca în intervalul în care mâncăm, alimentația să fie cât mai echilibrată și alegerile să fie din cele sănătoase.

slăbire corp png

Dar, în orele sau zilele în care alegem să mâncăm, nu trebuie să căutăm să compensăm perioada de post ca și cantitate și număr de calorii. Deci, cel puțin din ceea ce se știe până în prezent, fastingul este de ales ca dietă de slăbit doar dacă urmărești și celelalte beneficii pe care le aduce. Mai ales că efectul de scădere în greutate este mai evident la tineri decât la vârste mai înaintate. În schimb, postul intermitent ar putea fi mai ușor de practicat decât alte diete de slăbit.

Motivul principal este că nu necesită excluderea anumitor alimente și nici calculul strict de calorii. La aceștia s-a observat reversia rezistenței la insulină. Efectul a fost menținerea unui bun control al glicemiei și, chiar, renunțarea la tratamentul cu insulină. Înstudii care au inclus mai multe persoane au concluzionat că rezultatele pozitive sunt clare: greutatea scade, controlul glicemiei este mai bun.

Dieta 8 ore

Același efect poate fi obținut și cu restricția constantă de calorii, dar postul intermitent ar putea fi o variantă mai ușor de adoptat. Dar și prin efectele pozitive de combatere a hipertensiunii, dislipidemiei și diabetului. Se știe că proteina C reactivă este un bun barometru al inflamației.

cura de slabire 7 zile

Valorile ei în sânge ne orientează și asupra cauzei destul de corect. Varianta numită proteina C reactivă ultrasensibilă ne indică și riscul cardiovascular. Postul intermitent a dovedit că poate reduce valoarea proteinei C reactive, ceea ce înseamnă reducerea inflamației. Efectul a fost mult mai vizibil la persoanele cu obezitate studiul a inclus și persoane cu greutate normală. De asemenea, perioada de practicare a fastingului a fost de peste 8 săptămâni. Pot apărea: lipsa de energie, durere de cap, senzație de frig, constipație sau modificări ale dispoziției psihice.

Dar efectele au fost observate la un număr mic din persoanele incluse în studiu.

Ce este postul intermitent ? Totul despre postul intermitent: 6 metode, 10 beneficii pentru sanatate, FAQ Cu dieta in 8 ore mananci tot ce iti place! Cu dieta in 8 ore mananci tot ce iti place! Formular de căutare Dieta Cum se ţine, meniu şi câte kilograme poţi slăbi Ce este dieta sau regimul de 8 ore Dieta 6 18 Google Plus Dietele de slăbit apar precum ciupercile după ploaie!

Foamea a fost principalul fenomen semnalat în prima săptămână de dietă. Jumătate din participanți au consemnat senzația de foame. Dar treptat aceasta s-a diminuat și dieta a putut fi continuată.

Pastile pentru dieta si prescriptie medicala Cura de slabire cu 16 ore pauza, dieta part-time Dieta postului intermitent, cunoscuta si sub denumirea de intermittent fastingeste preferata vedetelor de peste Ocean si a bloggerilor de lifestyle anul acesta. Aceasta dieta presupune alternarea perioadelor in care mananci cu perioade in care pastile dietetice care chiar îți funcționează abtii voluntar de la mancare. Ceea ce face din aceasta dieta una atat de iubita este faptul pastile de dieta buna care lucreaza glute nu impune restrictii alimentare. Ce este dieta sau regimul de 8 ore Asadar, ai voie sa mananci orice, important este momentul in care mananci. Postul intermitent nu este, deci, o dieta propriu-zisa, ci mai degraba un tipar alimentar.

Totuși se recomandă precauție la persoanele care au diverse afecțiuni. Colaborarea cu medicul este totdeauna binevenită.

Cum să slăbești rapid?

Nu sunt restricții în alegerea grupelor de alimente. Asta poate face din fasting o dietă comodă, ușor de adoptat, dar nu neapărat sănătoasă.

  • Dieta Cum se ţine, meniu şi câte kilograme poţi slăbi | Click, cura de slabire cu 16 ore pauza
  • Regula de bază a acestei diete este simplă: mâncați într-un interval de 8 ore tot ce doriți, iar în restul de 16 ore trebuie să nu mâncați absolut nimic.

De aceea, este recomandabil ca în zilele cu alimentație normală să ne preocupăm să alegem alimente sănătoase. Beneficiile fastingului vor fi cu atât mai evidente. Ideea fastingului este ca în zilele cu hrană normală să nu depășim numărul de calorii potrivite cu vârsta și gradul de activitate. Acest target trebuie menținut și în zilele cu hrană normală din cadrul postului intermitent.

dieta f. o. d. m. a. p

De reținut: -cercetările asupra postului intermitent sunt în curs -rezultatele de până bautura de spanac pentru slabire evidențiază multe beneficii, scăderea în greutate fiind doar unul din ele -efectele secundare sunt minore și ușor de controlat Abonează-te la newsletter Pentru a primi pe email cele mai noi articole și anunțuri speciale, abonează-te la newsletter-ul nostru săptămânal!

Promitem că nu-ți trimitem spam.

Citițiși