Dieta de slabire mediteraneana

dieta de slabire mediteraneana

cum culturistii ard burta gras slabire prin electrostimulare

Dieta Mediteraneană - slăbești 4 kg în 6 zile, cu cea mai sănătoasă cură de slăbire Dieta Mediteraneană este considerată foarte sănătoasă și eficientă și este foarte ușor de ținut. Dieta mediteraneană este considerată ca fiind una dintre cele mai sănătoase din lume. Regimul vă ajută să slăbiți câteva kilograme într-o săptămână, urmând un plan alimentar simplu, bazat pe fructe, legume, cereale integrale, ulei de măsline, carne albă și pește și ulei de măsline.

  • Retete pentru slabit barbati
  • Dieta de slabit 30 kg
  • Forum Dieta Mediteraneana - Retete, Meniu Zilnic ()

Ce este Dieta Mediteraneană? Dieta mediteraneană are la bază alimentele pe care le consumau oamenii din țările aflate pe coasta Mării Mediterane, în anii Sigur că multe s-au schimbat de atunci în obiceiurile alimentare ale oamenilor, dar dieta s-a adaptat la nevoile actuale ale oamenilor.

Dieta mediteraneană, cea mai populară reteta de slabit

Cercetările au arătat că oamenii din zona Mediteranei erau mult mai sănătoși în comparație cu americanii, aveau o speranță de viață mai mare și riscuri mai mici de a se îmbolnăvi de diabet sau afecțiuni cardio-vasculare. De aceea, dieta mediteraneană nu numai că vă ajută să slăbiți și să vă detoxifiați, dar vă ajută și să vă mențineți sănătoși. Reguli de bază Ce ai voie să mănânci: legume, fructe, nuci, semințe, leguminoase, cartofi, cereale integrale, pâine, condimente, pește și fructe de mare, ulei de măsline extra-virgin.

Ce trebuie să mănânci cu moderație: pui, ouă, brânză și iaurt. Mâncați cât mai rar: carne roșie.

cea mai sanatoasa dieta de slabit cura de slabire cu ciorba de legume

Nu aveți voie să mâncați: zahăr, orice alimente procesate și care conțin zahăr adăugat, carne procesată, ierburi naturale pentru arderea grăsimilor burta rafinate, uleiuri rafinate, grăsimile trans margarină.

Ce aveți voie să beți: apă, cât mai multă, un pahar de vin roșu pe zi, cafea sau ceai neîndulcite.

Dieta mediteraneană: cum am slăbit 2 kilograme în 5 zile, fără să mă înfometez

Dieta mediteraneană este foarte flexibilă, tocmai pentru că în țările de pe coasta Mediteranei nu se găsesc aceleași tipuri de alimente. De aceea, aveți la dispoziție o plajă largă de fructe și legume, de exemplu, fără aproape nicio restricție. Indiferent ce ați mânca, este recomandat să consumați pește și dieta de slabire mediteraneana de mare cel puțin de 2 ori pe săptămână.

Sfaturi de alimentație Înlocuiți margarina și uleiurile rafinate cu ulei de măsline de bună calitate.

dieta keto pdf grátis cel mai bun mod de a pierde grasimile sanatoase

Limitați consumul de carne roșie o dată pe săptămână și înlocuiți-o în rest cu pui, curcan, pește și fructe de mare. Consumați cu încredere pește gras, pentru că este o sursă excelentă de Omega 3. Fructele de mare sunt și ele o alegere excelentă, dar trebuie să evitați prăjirea în ulei.

Dieta mediteraneană, pas cu pas: meniul pe zile şi care sunt alimentele interzise

Carnea trebuie să fie în cantitate limitată și nu prezentă la fiecare masă. Legumele și cerealele integrale trebuie să ocupe cel mai mult din farfurie.

dieta fix la fix mirela retegan slăbire posibil

Mâncați cu încredere nuci, migdale, semințe, alune, dar să nu fie prăjite și sărate. Meniu pe o săptămână Mic dejun: iaurt grecesc cu fructe și ovăz Prânz: un sandviș din pâine integrală cu legume Cină: salată cu ton și ulei de măsline Desert: un fruct Mic dejun: budincă de cereale cu stafide Prânz: pește la grătar cu legume Cină: salată cu roșii, măsline și brânză feta Miercuri Mic dejun: omletă cu legume, un fruct.

Prânz: sandviș cu brânză și legume Cină: lasagna mediteraneană Mic dejun: iaurt cu fructe și nuci Prânz: lasagna de seara trecută Cină: pește la grătar cu orez dieta de slabire mediteraneana și legume Vineri Mic dejun: ouă poșate sau fierte, legume Prânz: iaurt cu fructe, nuci și cereale Cină: carne de miel, cu salată și cartof copt Sâmbătă Mic dejun: cereale, nuci, măr feliat și stafide Prânz: sandviș cu pâine integrală și legume Cină: pizza mediteraneană cu legume și brânză Duminică Mic dejun: omletă cu legume și măsline Prânz: pizza rămasă de seara trecută Cină: pui pe grill, cu legume și cartof copt.

Un fruct ca desert Avantajele dietei Mediteraneene pierdeți în greutate în jur de kilograme pe săptămână reglează nivelul de zahăr din sânge scade riscul de boli cardio-vasculare reduce riscul de boli psihice și depresie Dezavantaje Dieta Mediteraneană este recomandată persoanelor active, care au un stil de viață din care nu lipsesc efortul fizic și sportul.

Dieta mediteraneană: cum am slăbit 2 kilograme în 5 zile, fără să mă înfometez

Atenție la cantitatea de ulei pe care o folosiți! Nu depășiți două linguri pe zi, pentru că poate dăuna inimii. Vezi si:.

Citițiși