Cele mai bune jogging-uri de slăbire, greutate - Pagina 2 din 3 - Libertatea pentru femei

cele mai bune jogging-uri de slăbire

Cele mai bune exerciții pentru slăbit, clasate Declinare de responsabilitate Dacă aveți întrebări sau nelămuriri medicale, vă rugăm să discutați cu furnizorul dvs. Articolele despre Ghidul sănătății sunt susținute de cercetări și informații provenite de la societățile medicale și agențiile guvernamentale.

Cele mai bune exerciții pentru slăbit

Cu toate acestea, acestea nu înlocuiesc sfatul medical, diagnosticul sau tratamentul profesional. Trebuie pur și simplu să arzi mai multe calorii decât consumi dacă vrei să slăbești, deși această formulă este mai complicată decât unii par. Caloriile pe care le arzi în timpul exercițiilor fizice sunt un exemplu excelent în acest sens.

Slăbire eficientă – 8 mituri şi greşeli pe care să le eviţi!

Exerciții diferite vor ajuta diferite persoane să piardă în greutate, bine, diferit. Factorii care joacă pierderea în greutate a unei persoane sunt greutatea, sexul, vârsta și dieta.

Când vine vorba de exerciții, acești factori sunt consistența și intensitatea, măsurate în echivalenți metabolici MET, o măsură a cheltuielilor de energie bazate pe absorbția de oxigen.

arzătoare de grăsimi

Toate aceste lucruri afectează câte calorii va arde o persoană dintr-un anumit exercițiu și, soțul meu mi-a spus să slăbesc urmare, câtă greutate poate pierde din aceasta.

O mare parte din potențialul de slăbire al exercițiilor este determinat de principiul FITT, care este: Frecvență: cu cât ești mai frecvent și mai consecvent, cu atât rezultatele vor fi mai bune. Intensitate: cu cât este mai mare intensitatea, cu atât vei arde mai multe calorii. Timp: cu cât antrenamentul este mai lung, cu atât vei arde mai multe calorii.

Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate

Tip: Tipul de antrenament pe care îl faceți determină numărul de calorii pe care le veți arde. Publicitate Faceți cunoștință cu Plenity —Un instrument de gestionare a greutății aprobat de FDA Plenitatea este o terapie numai pe bază de rețetă. Pentru utilizarea sigură și adecvată a Plenity, discutați cu un profesionist din domeniul sănătății sau consultați Instructiuni de folosire. Află mai multe Dar un factor important în determinarea celor mai bune exerciții pentru pierderea în greutate revine persoanei care le face.

Veți face mai mult un anumit exercițiu și îi veți acorda mai mult timp și energie dacă vă bucurați de el. Așadar, două persoane care au multe dintre aceleași statistici care determină cheltuielile calorice, cum ar fi greutatea și înălțimea, ar putea avea cele mai bune exerciții complet diferite pentru pierderea în greutate, în funcție de ceea ce preferă de fapt să facă. Dar ar trebui să rețineți că dieta dvs.

Cele mai bune exerciții pentru pierderea în greutate

Dacă nu obțineți macronutrienții sau macro-urile potrivite proteine, grăsimi și carbohidrați de care aveți nevoie - mai ales după un antrenament - vă poate îndepărta de munca pe care o depuneți în timpul antrenamentului. Dacă depășiți numărul de macrocomenzi recomandate, nu veți obține rezultatele dorite. La sfârșitul zilei, pierderea în greutate este cele mai bune jogging-uri de slăbire aproximativ calorii în afară de calorii în afară. Dacă treci peste macro-urile tale, treci peste caloriile tale.

Este aceeași idee, doar un alt sistem de măsurare. Exerciții de ardere a caloriilor Deși poate fi mai complicat decât acesta, o modalitate de a evalua ce exerciții sunt cele mai bune pentru pierderea în greutate este de a determina câte calorii vor arde.

Acest lucru depinde de numărul de MET produs de fiecare exercițiu.

Treceți până când renunțați la 9 sfaturi pentru joggingul de succes

Un MET este cantitatea de oxigen consumată în repaus, care corespunde cantității de energie arsă în repaus. De exemplu, dacă vă exercitați la o intensitate de 4 METS, acest lucru ar însemna că ardeți de 4 ori la fel de multă energie pe cât o faceți în timp ce vă odihniți. Aceasta ar fi considerată o intensitate moderată METS este considerată moderată, 6 sau mai mult este considerată de intensitate ridicată. Antrenamentele cu cele mai multe MET vor fi cele cu intensități mai mari.

Nu sunteți sigur de MET-urile antrenamentului dvs.?

Are loc ups arde grăsime, alege sa ai...

Puteți să luați o comandă rapidă și să vă gândiți la recrutarea musculară necesară exercițiului dumneavoastră. În timpul exercițiilor fizice, doriți să vizați acele grupe musculare mai mari, care sunt gluteii, cvadricepsul quadsspatele, pieptul și ischișorii. Majoritatea exercițiilor aerobice utilizează, în general, majoritatea grupelor musculare mai mari. Deoarece sunt mai mari și consumă mai multă energie, vor arde mai multe calorii.

6 exerciții pentru a slăbi rapid și fără dietă

Liniile directoare nu se concentrează asupra numărului de calorii pe care trebuie să le arzi, dar cu atât mai mult cât timp ar trebui să lucrezi și intensitatea. Se recomandă ca, pentru antrenamentul aerob, să aveți cel puțin de minute de activitate moderată pe săptămână sau 75 de minute de activitate de intensitate mai mare pe săptămână.

Pentru antrenamentul de forță, se recomandă exercitarea tuturor grupurilor majore cel puțin de două ori pe săptămână. Alergare Rularea la o viteză de 6 mph, sau 10 mile mile, produce 9,8 MET. Deși oamenii tind să se gândească la ciclism ca la un mod de antrenament de intensitate ridicată, jogging-ul este de fapt mai eficient cele mai bune jogging-uri de slăbire pierderea în greutate, deoarece recrutează mai mulți mușchi și, prin urmare, arde mai multe calorii în aceeași perioadă de timp.

Ciclism Ciclismul în interior, care este evaluat între intensitate moderată și intensă, produce 6,8 MET. Mușchii din partea inferioară a corpului sunt mai mari decât cei din majoritatea părții superioare a corpului, astfel încât să vă bazați pe ei pentru antrenament este o modalitate eficientă de a arde calorii.

  1. Totul depinde de motivațiile tale, de voința ta, de capacitatea corpului tău și de conștientizarea sănătății tale.
  2. Cele mai bune exerciții de slăbit, clasate - Adresați-Vă Expertului Managementul Greutății
  3. greutate - Pagina 2 din 3 - Libertatea pentru femei
  4. Slabire klb6

Deși, așa cum am menționat, ciclismul va arde totuși mai puține calorii decât alergatul, care vă poate folosi partea superioară și inferioară a cele mai bune jogging-uri de slăbire, precum și mușchii din tot trunchiul. Mulți oameni sunt familiarizați cu intervalele de sprint, care sunt de un singur tip. Circuitele pot fi un alt tip al acestui stil de antrenament, în funcție de volumul de muncă și perioadele de odihnă, Tabata este altul.

Tabata este un tip de antrenament HIIT care constă din 8 seturi de exerciții efectuate timp de 20 de secunde, cu 10 secunde de odihnă între ele.

Indiferent dacă accesați sala de gimnastică pentru un circuit de kettlebell sau sprinturi de bandă de alergat, antrenamentul pe intervale trebuie să aibă perioade scurte de timp cu intensitate ridicată și odihnă minimă. Variațiile cat trebuie sa mananci ca sa slabesti stil de antrenament produc în jur de 8,0 MET.

Pregătirea încrucișată Pregătirea încrucișată este un regim de exerciții care utilizează diferite moduri de antrenament pentru a dezvolta un regim de exerciții mai bine rotunjit. Esențialul antrenamentului încrucișat este schimbarea rutinei dvs.

Exercițiul care arde de 6 ori mai multe calorii decât jogging-ul

Acest lucru ar putea fi sărituri între antrenamentul de rezistență, pilates, exerciții aerobice și tabără de antrenament. Antrenarea în acest mod este atât de eficientă, deoarece multe dintre aceste exerciții sunt activități MET ridicate.

sa slabesti ce ar trebui sa mananci

Și multe dintre exercițiile dintr-o tabără de antrenament care utilizează greutatea corporală ca rezistență pentru a vă oferi un antrenament total al corpului sunt eficiente, chiar dacă pot avea un impact mai scăzut pentru persoanele cu probleme articulare. Exemple în acest sens pot fi alpiniștii, flotările, ghemuiturile aeriene și plămânii în loc, deoarece utilizează grupuri musculare majore și vă cresc ritmul cardiac.

Cele mai bune exerciții pentru slăbit, clasate

Antrenament de rezistenta Antrenamentul cu greutăți arde, în general, o cantitate mai mică de calorii într-o sesiune de o oră, comparativ cu antrenamentul cardiovascular cardio la o intensitate similară.

Cu toate acestea, efectul arderii caloriilor din antrenamentul de forță depășește numărul de calorii arse în sala de sport. Mușchii dvs. De asemenea, veți avea nevoie de gantere sau de gantere în rutina dvs.

Slabeste cu jogging

Antrenamentul de rezistență este ceea ce mărește masa musculară, în timp ce antrenamentele cardio o pot arde. Mușchiul slab este mai activ din punct de vedere metabolic decât grăsimea corporală.

slabim sanatos

Dacă te poți antrena cu greutăți pentru a construi mușchi și a arde grăsimi, atunci vei arde mai multe calorii în fiecare zi, chiar dacă greutatea nu se schimbă, deoarece rata metabolică va fi mai mare.

În general, cel mai bine este să includeți atât antrenamentul cardiovascular și antrenamentul cu greutăți în rutina de exerciții.

Citițiși