Alimente pt cura de slabire

alimente pt cura de slabire

Sunteți pe pagina 1din 7 Căutați în document Lista cu alimente pentru slabire Diversitatea este cheia. Pentru reeducarea si controlul apetitului dai corpului tau o diversitate cat mai mare de alimente, gusturi, culori, texturi, nutrienti, vitamine, minerale, oligoelemente, fitonutrienti.

Dieta Oloproteica

Pentru a slabi trebuie sa ai intotdeauna la indemana: carne, peste, oua, legume, nuci, seminte, retete regim slabire fermentate, fructe. Vorbim aici de alimente sub forma de materii prime, nu de variantele procesate gen mezeluri, supe instant, seminte prajite, margarine, sucuri din concentrate, iaurturi cu fructe sau alte porcarii.

regim alimentar pentru slabit pe zile

Carne si organe: de preferat vita bogata in colagenoaie, curcan, pui, porc, ficat. Aduce proteine de calitate, vitamine, minerale. Pe cat posibil la abur, fiarta, la cuptor. Mai putin la gratar sau prajita. Oasele supa de oase si tesuturile conjunctive piftia sunt foarte utile, la fel si cantitati mici de organe, ocazional. Carnea de vanat este excelenta, cu grija la cantitati, modul alimente pt cura de slabire preparare si posibilele boli transmise prin carnea animalelor salbatice.

Peste: de preferat pestele oceanic; macrou, sardine, hering, somon. Continutul de grasimi sanatoase inclusiv omega 3proteine usor digerabile si minerale.

Pe cat posibil la abur, fiert sau la cuptor. De preferat proaspat, dar se accepta si congelat si, din cand in cand, conservele. Tonul nu este atat de valoros dpdv nutritiv, deci ar trebui mancat doar ca solutie de urgenta. Oua: doar de la gaini crescute in liberate. Contin grasimi esentiale, lecitina, vitamine in special vitamina Dminerale in special zinc.

Galbenusul e partea valoroasa, albusul aproape inutil. Sunt satioase si foarte hranitoare. Nu afecteaza ficatul si nici nu cresc colesterolul la omul sanatos, evident. Legume: doar de sezon, proaspete sau cumparate in sezon si congelate. Aduc minerale, vitamine, fibre. Valoarea nutritiva este redusa si nu trebuie sa tina locul unor alimente complexe ca cele de mai sus, ci doar sa le completeze. In general se consuma crude, insa exista si legume mai hranitoare gatite: spanac, morcov, mazare, naut, linte, hrisca, quinoa, amaranth.

Sunt utile intr-o diversitate cat mai mare, inclusiv cele considerate condimente. Cartofii, orezul, porumbul, cerealele sunt pentru diete de ingrasat, nu pentru diete de slabit. Nuci, seminte, alune: toate crude. Proteine, grasimi sanatoase, fibre, minerale, vitamine. Daca sunt mestecate bine dau o senzatie de satietate mare. Sunt usor de transportat si consumat. Incearca o diversitate cat mai mare, cumpara separat la cantitati mari fiecare element in parte si fa-ti un mix pe care il pui apoi in pungi de 50 de grame.

Se pastreaza in frigider. Poti folosi si uleiuri, dar nu te baza pe ele, pentru ca pot contine grasimi oxidate. Lactate fermentate: doar de la animale care au pascut iarba pentru aportul de vitamina K.

Fermentate cu fermenti selectionati, nu la intamplare. Pe cat posibil din lapte crud. De preferat cele din lapte de oaie, capra, bivolita, integrale nu degresate.

Atentie la continutul alimente pt cura de slabire sare din produsele fructe uscate pt slabit sau chiar din cele traditionale.

Fructele: de sezon, cat mai diverse, de preferat cele de padure. Poti face si cure cu fructe proaspat culese in timpul verii, scazand cantitatile din celelalte alimente, pentru ca merita in situatia in care ai avut o dieta diversa pentru perioade lungi de timp. Din punctul meu de vedere fructele coapte pe vapor sunt practic inutile.

Maslinele si avocado sunt fructe, dar cu continut mare de grasimi sanatoase, foarte bune daca avem o sursa curata. Cerealele pot fi prezente ocazional, ca exceptie. De preferat integrale si de preferat fara gluten.

Cartofii pot fi si ei in farfurie, in aceleasi conditii ca si cerealele. Alimentele procesate sau care nu sunt prezente in aceasta lista sunt de evitat. Este posibil ca ele sa se strecoare, ocazional, in dieta noastra, dar, in general, inainte de a incepe un regim de slabire trebuie sa-ti iei adio de la ele. Sursa alimentelor este cruciala: alimentele naturale sunt cele care contin nutrientii de alimente pt cura de slabire ai nevoie si au cantitati mai mici de contaminanti, hormoni si chimicale.

33 Cele Mai Eficiente Diete + Planuri de Slabit Pentru Fiecare Zi

Folosirea de alimente industriale nu iti aduce toti nutrientii, vitaminele, mineralele de care ai nevoie, deci daca ai o dieta de supermarket e bine sa te gandesti la suplimente nutritive cu care sa iti completezi dieta. Evident, respecti dupa posibilitati aceasta regula, fiind practic imposibil sa asiguri doar alimente organice, din gradina proprie.

Dukan dieta se bazeaza pe proteine, si a fost creata de Pierre Dukan, un medic francez, acum 30 de ani. Chiar daca acest regim alimentar a fost creat acum multi ani, inca este urmat de foarte multi oameni din intreaga lume pentru ca ofera rezultate extraordinare. Dieta Dukan Forum La fel ca in cazul oricarei alte diete, parerile legate de aceasta dieta sunt impartite.

Mananci cat mai simplu, combinand cat mai putine alimente ar fi de preferat sa mananci doar tipuri de alimente la o masa dar mananci de ori pe zi, de fiecare data ce ti-e pofta si in cantitatea dorita, avand grija sa mentii diversitatea pe parcursul unei zile sau saptamani.

In timp vei observa ca apetitul se reeduca si organismul iti va cere ce are nevoie, atunci cand are nevoie, in cantitatea de care are nevoie. Alcoolul este exclus. Alcoolul este cel mai rau lucru pe care il poti face intr-o dieta, in afara consumului de zahar.

halate de mireasa slabitoare

Alcoolul altereaza mediul hormonal, functionarea ficatului, creste apetitul si blocheaza arderea grasimilor. Nu, nici un pahar de vin rosu la masa nu e bun daca vrei sa slabesti.

Si im musculos dar doresc să piardă în greutate o bere, in week-end. Pot fi concepute regimuri de slabire vegetariene sau vegane, dar, din punctul meu de vedere, carnea este esentiala pentru cei care vor sa slabeasca, prin prisma nutrientilor pe care ii contine si a senzatiei de satietate pe care o ofera.

Omul este omnivor, iar noi nu suntem chinezi sau indieni. Pentru regimurile fara carne sau fara produse animale este neccesara o grija speciala la combinarea alimentelor si sursele de nutrienti esentiali.

O dieta se defineste prin ce ai in frigider, ce prepari de mancare si ce mananci efectiv. Restul sunt teorii si aberatii. Alimente simple, sanatoase, mancate in cantitati rezonabile este suficient.

bcaa ajută să și piardă grăsimea de burtă

Corpul tau stie ce are de facut mai departe Slabirea este cel mai dificil de atins si mentinut obiectiv, deoarece trebuie avut in vedere mereu echilibrul intre a furniza corpului suficienti nutrienti pentru refacere, dar in acelasi timp un numar de calorii mai mic decat cel ce se consuma prin metabolism si acitivitatile zilnice pentru ca resursele de energie stocate in grasime sa fie folosite.

Discutam exclusiv de un regim de slabire care insoteste un program de antrenament. Fara sport discutia este inutila. Fara sport, pe termen mediu si lung vei ajunge sa fii un sac de oase, grasime si piele care atarna. Pot fi abordate diverse metode pentru slabire, dar, mai ales pentru cine este la inceput, regulile de mai jos ofera un start foarte bun, urmand ca atunci cand esti pe un teren solid sa poti dieta pe saptamana si alte metode pentru slabit diverse diete si metode de alimentatie avansate: diete ketogenice, ciclizari ale nutrientilor, diete disociate, intermittent fasting etc.

In timpul regimului de slabire, masa de dupa antrenament este cea mai importanta. Acum sunt permisi carbohidratii, sunt chiar indicati, altfel muschii se vor distruge mai repede decat se vor construi. In cazul regimului de slabire, deficitul optim este in jur de de calorii pe zi. Mai mult ar insemna deja o fortare a organismului. Poti slabi mai alimente pt cura de slabire la inceput, insa 2 kilograme pe luna sunt o slabire sanatoasa alimente pt cura de slabire sigura.

Alimente pt cura de slabire ai un nivel scazut de grasime, slabirea poate fi si mult mai lenta.

Poti avea zile sau perioade cu deficit mai mare si zile de mentinere sau chiar de incarcare, cand mananci mai mult. Totusi, aceste metode ar fi bine sa le folosesti dupa ce stapanesti bine situatia. Trebuie sa fim constienti ca organismul are nevoie de anumiti nutrienti si ei nu pot proveni numai din rezerve grasime. Numarul meselor pe zi trebuie sa fie de 46 inclusiv gustari sau suplimentepentru a asigura in sange o cantitate optima de nutrienti.

Se urmareste educarea corpului pentru a folosi grasimea ca sursa de energie. De asemenea, dupa o perioada de infometare sau chiar slabire rapida, organismul va fi tentat sa stocheze cat mai multa grasime din cauza pierderilor de slabire neon ușoară musculara si a incetinirii metabolismului.

Deci regimurile de infometare functioneaza ca un bumerang. In regimul de slabire foarte importante sunt fibrele alimetare. Ele ajuta la reglarea tranzitului intestinal, mentinand stomacul plin mai multa vreme si diminuand astfel senzatia de foame. Ma refer alimente pt cura de slabire fibrele din diverse vegetale, dar nu din minciuna numita cereale.

slabire 2 kg

Cerealele au o cantitate de fibre prea mica raportat la calorii, ceea ce le face nepotrivite intr-un regim de slabire. Proteinele si grasimile sunt si ele esentiale: proteinele pentru avantajul metabolic induc un consum crescut de calorii si grasimile pentru senzatia de satietate. Poate fi un baton nutritiv de calitate. Este un moment optim pentru creatina, lipotropice carnitinatermogenice.

Combinații de alimente cu care vei reuși să slăbești De multe ori caloriile sunt asociate cu greutatea. Cu toate acestea, un alt factor declanșator al luării în greutate este digestia deficitară, care duce la dureri de stomac și oboseală după masă. Este important să știm că anumite combinații de alimente nu sunt benefice pentru sănătatea noastră și cu atât mai puțin ca să pierdem în greutate.

Caloriile se vor lua in calcul la consumul zilnic. De asemenea, glutamina, creatina, hmb, pot fi de ajutor. Dietele ketogenice sunt o familie de diete in care majoritatea caloriilor provin din grasimi. Dincolo de efectele in domeniul slabirii aceste diete au si o serie de alte avantaje. Poate cel mai vizibil efect, in afara scaderii in greutate este reducerea poftei de mancare. Grasimile in sine se digera lent, tinand stomacul plin mai multa vreme, iar corpii cetonici actioneaza direct asupra centrului foamei, majoritatea persoanelor care tin dieta reducand in mod inconstient numarul de calorii consumate.

Este important sa retinem ca o dieta bogata in grasimi nu este periculoasa pentru sanatate atat timp cat consumul de carbohidrati este scazut sau foarte scazut.

Cum să mănânci "corect" - combinații alimentare permise

Asocierea dintre grasimi si carbohidrati este cea periculoasa, care duce la cresterea colesterolului peste limitele normale si ne expune la alimente pt cura alimente pt cura de slabire slabire bolilor cardiovasculare.

Mecanismele prin care lucreaza aceste diete nu sunt inca pe deplin elucidate, deoarece comunitatea medicala nu a acceptat complet eficienta ei. Exista studii care arata efecte contrare celor descrise aici, de aceea este foarte important ca dieta sa fie individualizata si urmarita permanent. Fiecare om este unic, are un anumit bagaj genetic si o anumita istorie, factori care pot influenta efectele dietei.

Efectele dietelor ketogenice, in afara slabirii: energie si claritate mentala Folosirea corpilor cetonici ca sursa primara de energie pentru creier duce la o stare mentala in care somnolenta diurna este eliminata iar somnul mai odihnitor reducerea numarului si intensitatii episoadelor epileptice se observa in special la copii si este de fapt destinatia initiala a dietei, folosita in acest scop de peste de ani, cu rezultate foarte bune la persoanele care nu au raspuns la tratamentul medicamentos.

Mecanismele nu sunt inca pe deplin elucidate, dar s-au facut legaturi intre reducerea stress-ului oxidativ si optimizarea metabolismului neuronal atunci cand corpii cetonici reprezinta sursa principala de energie reducerea nivelului de colesterol total si cresterea nivelului colesterolului bun HDL - unii autori descriu acest efect ca alimente pt cura de slabire dietei mediteraneene, care este bogata in grasimi saturate si colesterol branzeturi grase. Grasimile din produsele lactate determina producerea de corpi cetonici si alaturi de un consum redus de carbohidrati duc la acest efect benefic.

Si in acest caz exista oameni la care efectul este contrar, deci revenim la importanta supravegherii stricte din partea unui medic cu experienta protectie impotriva radicalilor liberi - corpii cetonici declanseaza mecanisme care protejeaza celulele in special neuronii impotriva atacului radicalilor liberi. Iata o metoda simpla, care nu te costa nimic in plus o dieta keto nu este mai scumpa decat o dieta obisnuita pentru a iti mentine tineretea si sanatatea reducerea gradului de steatoza hepatica intr-un studiu publicat de o echipa de cercetatori in Digestive Diseases and Sciences Springer Netherlands in februarie se arata ca o dieta ketogenica, tinuta timp de 6 luni imbunatateste atat profilul lipidelor sanguine cat si aspectul histologic cum arata tesutul hepatic la microscop in cazul persoanelor care sufera de steatoza hepatica non-alcoolica actiune antitumorala Reuters Health a anuntat in martie rezultatele unor studii pe soareci care dovedesc eficienta unei diete ketogenice, cu restrictie calorica, in tumorile cerebrale.

Deocamdata nu exista studii publicate pe oameni insa mecanismul de actiune este similar: dieta ketogenica priveaza celulele tumorale de glucoza, in timp ce neuronii pot folosi drept sursa principala de energie corpii cetonici poate incetini evolutia bolii Alzheimer nivelul scazut de insulina care este o caracteristica a dietelor ketogenice poate reduce nivelul unei proteine numita betaamyloid protein, care este legata de aparitia si evolutia acestei boli.

Unii autori propun dieta ketogenica drept o dieta anti-aging, datorita efectelor descrise mai sus precum si a altora, mai subtile. Daca ai tinut dieta o perioada suficient de lunga de timp cateva luni si ai renuntat, poti intra rapid inapoi pe dieta, cu un efort mult mai mic decat a fost nevoie initial. Este important insa ca atunci cand opresti dieta sa respecti anumite reguli si sa introduci carbohidratii treptat, fara insa a abuza de ei si fara a consuma surse de carbohidrati cu indice glicemic mare in special produsele rafinate, cum ar fi zaharul si produsele obtinute din faina alba.

Citițiși